Založ si blog

Archív: apríl, 2024

Samuel Kráľ si zaspomínal na jednu z prvých 24-hodinových služieb. Bola jeho krstom, preto mu navždy ostala v pamäti s udalosťami, ktoré nasledovali.

Veselé príbehy z VB – 4. kapitola Samo prišiel do práce vyspatý, pozdravil kolegov a zapojil sa do debaty. Na tému demonštrácií a zhromaždení si vôbec nespomenuli. Na porade im ju náčelník pripomenul… Dostal to od súdruha Hlúbika príkazom. Zopakoval jeho slová, ktoré príslušníkom vošli jedným uchom dnu […]

Pokračovanie článku

Politické školenia príslušníkov za bývalého režimu boli nudné a nezáživné, no posledné bolo iné, veselšie… Možno preto, že bolo posledné.

Veselé príbehy z VB – 3. kapitola Po spomienke sa Samovi nálada zlepšila. Zaparkoval pred oddelením, vybehol po schodoch a vošiel do kancelárie. Igor práve zalieval kávu a zahlásil: „Dnes som urobil kávu politickú.“ Politická káva bola podstatne silnejšia, aby ich dokázala udržať […]

Pokračovanie článku

Ako chirurg potreboval chirurga. Je bezpečnosť pri práci lekárov dostatočná!?

Veselé príbehy z VB – 2. kapitola „Stalo sa to cez službu, keď som ešte pracoval v nemocnici na chirurgii,“ začal príhodu Vojto. „Služba mala do večera bežný priebeh… čo-to som zjedol a ochutnal pohárik domácej slivovice od vďačného pacienta.“ Samo na neho neveriaco pozrel. „Dobréé… dal […]

Pokračovanie článku

Od mala som chcel byť slávny, a stále nie som. ..

Odmlada som chcel byť slávny, a predsa nie som… Už ako dieťa som mal neskutočnú fantáziu. Veľa vecí, ktoré som narozprával, neboli pravdivé. Svoje okolie som tým zaujal a to išlo. V očiach detí som bol zrazu slávny. Šťastné a bezstarostné detstvo však nebolo vždy ružové. Jedináčik a učiteľkin syn – hovorí to samo za seba. Starší chalani si […]

Pokračovanie článku

Veselé príbehy z VB. Malá kniha s veľkou dávkou humoru.

Dovoľte mi, predstaviť moju prvú knihu Veselé príbehy z VB, ktorá je plná rôznych humorných príbehov, vtipov a dialógov. Síce je už v predpredaji, fyzicky bude na pultoch koncom apríla. Zatiaľ vám ponúknem niekoľko kapitol. Jeseň v roku 1989 Samuel Kráľ podišiel k vysokému a hrozivo vyzerajúcemu plotu z ostnatého drôtu. Zadíval […]

Pokračovanie článku

Návrat z vojny (do reality) a hľadanie zamestnania snov…

Veliteľ roty mal s nami starosti do posledného dňa. Týždeň pred naším odchodom sa v meste konalo vinobranie a veliteľ z obavy, že vyrobíme s kamarátom prúser a ostaneme mu na krku ďalší mesiac, dal nás slúžiť na bránu. Boli sme nahnevaní, pretože sme si už dlhšiu dobu robili chuť na burčiak. Večer som vymyslel plán… Kasárne sme […]

Pokračovanie článku
805. deň: Miliardy pre Kyjev. EÚ vyzbrojí a obnoví Ukrajinu zo zmrazených ruských aktív

805. deň: Miliardy pre Kyjev. EÚ vyzbrojí a obnoví Ukrajinu zo zmrazených ruských aktív

08.05.2024 06:40

Rusko v noci zaútočilo na ukrajinskú infraštruktúru 55 strelami vrátane hypersonickej rakety Kinžal a vyslalo 21 bezpilotných lietadiel.

Zábery z pláže, pred ktorou varujú turistov aj miestne úrady. Prečo je tak nebezpečná?

Zábery z pláže, pred ktorou varujú turistov aj miestne úrady. Prečo je tak nebezpečná?

08.05.2024 05:00

mReportér Jaro Karak zachytil tieto pekné zábery priamo z Islandu.

Štáty EÚ odklepli nový migračný balíček, Slovensko povedalo nie

Štáty EÚ odklepli nový migračný balíček, Slovensko povedalo nie

08.05.2024 11:12

Schválený postoj štátov bloku je definitívny, nové migračné a azylové pravidlá už len formálne schvália únioví ministri.

Prelamuje Zelenskyj ľady? Orbána pozval na mierový summit. Premiér reagoval

Prelamuje Zelenskyj ľady? Orbána pozval na mierový summit. Premiér reagoval

08.05.2024 18:30

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj sa telefonicky porozprával s maďarským premiérom Viktorom Orbánom.

tibi1966

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 13190x
Priemerná čítanosť článkov: 1015x

Autor blogu

Kategórie